ΖΙΩΓΑ ΕΛΕΝΗ

Γεννήθηκε στην Αθήνα. Σεναριογράφος, στιχουργός, ηθοποιός.

Φοίτησε στην Φιλοσοφική Αθηνών και στο Ωδείο Αθηνών αλλά δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές της, αφού τελικά ανακάλυψε πως την ευχαριστεί περισσότερο να γράφει και να παίζει.

Έτσι από το 1995 μέχρι σήμερα παίζει στο θέατρο, στην τηλεόραση και γράφει τραγούδια και σενάρια.

Τέλος, μιλώντας για την κόρη της, την οποία απέκτησε όταν ήταν μικρή, η ίδια ανέφερε το εξής: “Τώρα το βλέπω σαν ένα μεγάλο άθλο. Τότε σαν πιτσιρίκα που ήμουν, δεν το έβλεπα έτσι.

Είχα όμως η αλήθεια είναι και συμπαράσταση από τους γονείς μου. Όχι υλική γιατί ήταν και οι δύο φτωχοί καλλιτέχνες. Ηθική όμως απεριόριστη. Να φανταστείτε πέρασα στο πανεπιστήμιο, όντας μάνα, με το παιδί στην αγκαλιά.

Διάβαζα τα βράδια δούλευα και μεγάλωνα και την κόρη μου. Χωρίς καμιά οικονομική βοήθεια. Θυμάμαι ότι κουραζόμουν, αλλά δεν παραπονιόμουν. Αντίθετα έβλεπα όλο αυτό σαν ένα μεγάλο πανηγύρι.

Η κόρη μου είναι παιδί του έρωτα. Ήμουν ερωτευμένη με τον πατέρα της και εκείνος μαζί μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου