ΜΑΝΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Η Αφροδίτη Μάνου είναι Ελληνίδα τραγουδίστρια, στιχουργός και συνθέτης. Εμφανίστηκε σε συναυλίες, Φεστιβάλ και κοσμικά Κέντρα (το 1971-72 ήταν στο «Χνάρι» της Πλάκας με την αδελφή της, Μαρία Δημητριάδη και τους Α/φούς Μικρούτσικου).

Ο πρώτος δίσκος με τραγούδια της «Νυχτερινή Εκπομπή» (1984) πούλησε 30.000 αντίτυπα (από εκεί και το ομώνυμο τραγούδι). Ο δίσκος «Σαν Αφροδίτη» (1986) περείχε τα τραγούδια της «Η νύχτα», «Τα λεφτά σου ή τη ζωή σου», «Ο Βασιλιάς κι εγώ», «Ο κόσμος πια με διώ-», «Μου τό ‘χαν πει από μικρή», «Σαν Αφροδίτη», «Το καλαθάκι», «Κρατάω μαχαίρι», «Μαμά!», «Ανθρώπινο κρέας μου μυρίζει. …», «Ο Πέτρος», «Σαν τη Σοράγια». Ο δίσκος της «Καιρός για δύο» (1990, σε στίχους της) περιέχει τραγούδια του Νίκου Πορτοκάλογλου και 2 δικά της («Καράβι κόκκινο» και «Αμόρε μίο»).

Άλλα τραγούδια της: «Αριστερά στην Εδέμ», «Για ποιαν Ελλάδα», «Βαβέλ», «Τρελλή τί κάθεσαι και λες», «Φθινοπωρινός σκύλος», «Μεσάνυχτα στην πόρτα σου», «Σούπερμαν», «Μου τό ’παν μάγοι δεκατρείς», κ.λπ.

Στους ατομικούς δίσκους της: «Η Ποδηλάτισσα» (1979), «Απόπειρα» (1981), «Θ’ ακούσετε τραγούδια του Σπήλιου Μεντή» (1992), «Πού πας καραβάκι με τέτοιον καιρό» (1994)

Μετέχει και σε πολλούς άλλους δίσκους: «Διόνυσε καλοκαίρι μας» (1972), «Ο νέος Ερωτόκριτος» (1975), «Γράμματα απ΄τη Γερμανία» (1975), «Ανεπίδοτα γράμματα» (1977), «Η ρεζέρβα» (1979), «Τα αντάρτικα» (1981), «Πάρτυ στη Βουλιαγμένη» (1983), «Στο Σείριο υπάρχουνε παιδιά» (1988), «Αχ πατρίδα μου γλυκειά» (1992), «Τα φεγγάρια του χειμώνα είναι λίγο παλαβά» (1993), «Μύθοι» (1994), «Κάτω από ένα κουνουπίδι» (1995), κ.λπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου