ΡΕΠΑΝΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ


Εκλεκτός τραγουδιστής και συνθετηs της λαϊκής μουσικής (με εκατοντάδες τραγούδια στο ενεργητικό του). Επίσης, κιθαριστής σε λαϊκά Κέντρα (το 1961 «έκανε θραύση» στου «Κουλουριώτη» στο Μοσχάτο.

Προηγουμένως ήταν στο «Φαληρικόν» με τον Τσιτσάνη, στην «Τριάνα» του Χειλά , στον «Δία» με τη Σ. Μπέλλου. Έχει εμφανιστει στην παλιά «Φαντασία», κ.ο.κ.).

Πρωτοανέβηκε σε «πάλκο» το 1958 και πρωτοδισκογράφησε στην «Κολούμπια» (το «Τα μάτια σου, τα μάτια σου» του Μπ. Μπακάλη). Το πρώτο του τραγούδι «Αγάπη μου, λατρεία μου» ερμηνεύτηκε από την Π. Πάνου.

Τα τραγούδια του (τα περισσότερα με τον Στρ. Διονυσίου): "Ο Παλιατζής", «Τί γυναίκα είσαι εσύ», «Αγάπη μου επικίνδυνη», «Θα φύγεις απ’ τη σκέψη μου», «Πού γυρνούσες πάλι χθες», «Έτσι είναι πάντα μ’ ένα αντίο», «Τ’ αγκάθια της καρδιάς σου», «Αητός αητό μεγάλωνε», «Στην πόρτα σου ξενύχτησα», «Έχει η ζωή σκαμπανεβάσματα», «Δεν θα έρθω ποτέ στη δική σου θέση», «Καρδιά μου αλήτισσα», «Νάταν και νά ’ρθει ένας καιρός», «Στης αγάπης μας το στέκι», "Θυσιάστηκα", «Θα σε βρω όπου και νά ’σαι», «Αφήστε με να ζω», «Έρημη πόλη», «Χθες το βράδυ στην ταβέρνα», «Ένας αητός γκρεμίστηκε», «Άσε με απόψε μονάχο μου», «Χαμένο παιγνίδι», «Το τέλος είναι θάνατος», «Κι είχα μια πίκρα», «Αγάπη όμορφη», «Το δικό μου το δράμα», «Παράξενη αγάπη», «Όλες οι αγάπες μου», «Διπρόσωπη» (με τον Μ. Αγγελόπουλο), «Πρέπει να γυρίσεις πίσω» (με την Π. Παπαδοπούλου), «Ανοίχτε πόρτες τ’ ουρανού», «Γιατί κοντά μου κάθεσαι ακόμα;», «Πώς πίστεψες τον άνεμο», «Είναι η σκέψη μου τρελή», «Φεγγάρι αγαπημένο μου», κ.λπ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου