Ξεκίνησε όπως οι παλιοί δημοσιογράφοι που έγραφαν τα φαρμακεία, μόνο που εκείνος έκανε μουσικά διαλείμματα στην EPT. Τον Φεβρουάριο του '60 μπήκε στο ραδιόφωνο ως μαθητευόμενος.
Σε δύο μήνες τού έβαλαν «άσκηση» να χωρέσει σε μία ώρα 60 κομμάτια. Φαίνεται ότι τα κατάφερε, γιατί τον προσέλαβαν. Είχε γούστο, μουσικές γνώσεις, φαντασία και μνήμη. Αρχισε να κάνει εκπομπές χωρίς να μιλάει στο μικρόφωνο. Μετά ξεθάρρεψε.
Στην πρώτη σειρά εκπομπών του με τίτλο «Στις 11 το βράδυ, κάθε Δευτέρα» ακούστηκαν σε πρώτη μετάδοση όλα τα σπουδαία που συνέβαιναν τότε στο τραγούδι: Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος και Σπανός προτού ακόμη τους ανακαλύψει η δισκογραφία.
Το «Καλησπέρα, κύριε Εντισον», που θεωρείται η πιο γνωστή εκπομπή του, ξεκίνησε τον Μάιο του '77 και διήρκεσε δεκαεξίμισι χρόνια. Στην τηλεόραση δεν ήθελε να βγει.
Στις εκπομπές του φιλοξενήθηκαν μεγάλοι σταρ του τραγουδιού,
και σπουδαίοι καλλιτέχνες.
Σε δύο μήνες τού έβαλαν «άσκηση» να χωρέσει σε μία ώρα 60 κομμάτια. Φαίνεται ότι τα κατάφερε, γιατί τον προσέλαβαν. Είχε γούστο, μουσικές γνώσεις, φαντασία και μνήμη. Αρχισε να κάνει εκπομπές χωρίς να μιλάει στο μικρόφωνο. Μετά ξεθάρρεψε.
Στην πρώτη σειρά εκπομπών του με τίτλο «Στις 11 το βράδυ, κάθε Δευτέρα» ακούστηκαν σε πρώτη μετάδοση όλα τα σπουδαία που συνέβαιναν τότε στο τραγούδι: Χατζιδάκις, Θεοδωράκης, Ξαρχάκος και Σπανός προτού ακόμη τους ανακαλύψει η δισκογραφία.
Το «Καλησπέρα, κύριε Εντισον», που θεωρείται η πιο γνωστή εκπομπή του, ξεκίνησε τον Μάιο του '77 και διήρκεσε δεκαεξίμισι χρόνια. Στην τηλεόραση δεν ήθελε να βγει.
Στις εκπομπές του φιλοξενήθηκαν μεγάλοι σταρ του τραγουδιού,
και σπουδαίοι καλλιτέχνες.