Γεννήθηκε στην Πάτρα τον Δεκέμβριο του 1960. Σπούδασε θέατρο και σκηνοθεσία κινηματογράφου στη σχολή Ευγενίας Χατζίκου, απ’ όπου και αποφοίτησε το 1982.
Στο θέατρο έχει συνεργαστεί, μεταξύ άλλων, με τους Αντώνη Αντωνίου, Μίνωα Βολανάκη, Αντώνη Αντύπα, Νίκο Καμτσή, Νίκο Μαστοράκη, Σταμάτη Φασουλή, Θωμά Μοσχόπουλο, Βαρβάρα Μαυρομάτη, Γιώργο Μιχαλακόπουλο, Γρηγόρη Βαλτινό, Κώστα Σπυρόπουλο, Νικαίτη Κοντούρη, κ.ά.
Στην τηλεόραση έχει συνεργαστεί με τους Γιάννη Σμαραγδή, Κώστα Κουτσομύτη, Μανούσο Μανουσάκη, Πάνο Κοκκινόπουλο, σε επιτυχίες όπως τα «Αναστασία», «Πρόβα Νυφικού», «Το Καφέ της Χαράς», «Δέκατη Εντολή», «Μαύρα Μεσάνυχτα» και «Χαρά, Αγνοείται».
Η καριέρα του στον κινηματογράφο είναι εκτεταμένη και περιλαμβάνει τις ταινίες «Η Κληρονόμος» (2009) του Παναγιώτη Φαφούτη, «Bank Bang» (2008) του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου, «Quo Vadis» (2003) του Τάκη Τουλιάτου, «Το Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι» (2001) του Τζον Μάντεν, «Μπραζιλέρο» (2001), «Βαλκανιζατέr» (1997) και «Απ’ το Χιόνι» (1993) του Σωτήρη Γκορίτσα, «Κόκκινος Δράκος» (1998) του Μανούσου Μανουσάκη, «Η Σφαγή του Κόκκορα» (1996) του Ανδρέα Πάντζη, «Άσπρο Κόκκινο» (1993) του Γιάννη Παπαδάκη, «Δονούσα» (1992) της Αγγελικής Αντωνίου (Κρατικό Βραβείο Ποιότητας Β’ Ανδρικού Ρόλου 1992), «Νυχτερινή Έξοδος» (1991) του Μένιου Δίτσα, «Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού» (1991) και «Τοπίο στην Ομίχλη» (1988) του Θόδωρου Αγγελόπουλου, «Δεξιότερα της Δεξιάς» (1989) του Νίκου Αντωνάκου (Βραβείο Α΄ Ανδρικού Ρόλου στο 30ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και στο 11ο Φεστιβάλ της Βαλέντσια, Κρατικό Βραβείο Ποιότητας Α’ Ανδρικού Ρόλου 1989), «Βίος και Πολιτεία» (1987) και «Λούφα και Παραλλαγή» (1984) του Νίκου Περάκη, «Κλοιός» (1986) του Κώστα Κουτσομύτη (Τιμητική Διάκριση Ερμηνείας στο 28ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης), «Άλκηστη» (1986) του Τόνυ Λυκουρέση, «Μπορντέλο» (1985) του Νίκου Κούνδουρου, «Μετέωρο και Σκιά» (1985) του Τάκη Σπετσιώτη.
Είναι παντρεμένος με την ηθοποιό Μπέσυ Μάλφα και έχουν τρία παιδιά.
ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Ο Χρίστος Αντωνιάδης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα.
Ξεκινάει μαθήματα μουσικής και φωνητικής σε Ωδείο και οι πρώτες εφηβικές ανησυχίες τον βρίσκουν να συμμετέχει σε ένα νεανικό συγκρότημα, του Δήμου Νέας Ιωνίας. Παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα πιάνου.
Η αγάπη του για το τραγούδι τον ώθησε να ασχοληθεί και επαγγελματικά. Η αρχή έγινε με εμφανίσεις σε μικρούς χώρους, όπου από την πρώτη στιγμή ξεχωρίζει το ταλέντο του.
Το 1991, τον βρίσκει στο ΡΟΜΕΟ, όπου ήταν και η πρώτη του επαφή με το ευρύ κοινό.
Οι επιτυχημένες εμφανίσεις του εκεί, έγιναν η αφορμή να γνωρίσει τον Τάκη Μπουγά και τον Πάνο Φαλάρα.
Το 1996, με την παρότρυνση των Μπουγά και Φαλάρα, κυκλοφορεί η πρώτη του δισκογραφική δουλειά όπου από την πρώτη στιγμή ξεχώρισε το τραγούδι "Ποιος Μπορεί" και του χάρισε άμεση επιτυχία.
Το 1998, κυκλοφορεί η δεύτερη δουλειά με τίτλο "ΠΟΙΟΣ" σε μουσική και στίχους των Γιάννη Καραλή, Πάνου Φαλάρα και Βασίλη Κελαϊδη.
To 1999 κυκλοφορεί ο τρίτος προσωπικός δίσκος με τίτλο "ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ" των Γιάννη Καραλή, Πάνου Φαλάρα και Βασίλη Κελαϊδή ο οποίος με την κυκλοφορία έγινε χρυσός.
Ο Χρίστος Αντωνιάδης έχει συνεργαστεί με τους Χρήστο Νικολόπουλο Άννα Βίσση, Γιάννη Πουλόπουλο, Τόλη Βοσκόπουλο, Άντζελα Δημητρίου, Στέλιος Ρόκκος, Μαντώ, Δημήτρη Κόκκοτα, Διονύσης Σχοινάς κ.α.
Χειμώνας 2001 και ο Χρίστος Αντωνιάδης κυκλοφορεί τη νέα του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Η Πρώτη Αγάπη" που ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας της.
Την περίοδο 2001-2002 εμφανίστηκε στο νυχτερινό κέντρο "Μορφές" με μια ομάδα νέων τραγουδιστών.
Ξεκινάει μαθήματα μουσικής και φωνητικής σε Ωδείο και οι πρώτες εφηβικές ανησυχίες τον βρίσκουν να συμμετέχει σε ένα νεανικό συγκρότημα, του Δήμου Νέας Ιωνίας. Παράλληλα παρακολουθεί μαθήματα πιάνου.
Η αγάπη του για το τραγούδι τον ώθησε να ασχοληθεί και επαγγελματικά. Η αρχή έγινε με εμφανίσεις σε μικρούς χώρους, όπου από την πρώτη στιγμή ξεχωρίζει το ταλέντο του.
Το 1991, τον βρίσκει στο ΡΟΜΕΟ, όπου ήταν και η πρώτη του επαφή με το ευρύ κοινό.
Οι επιτυχημένες εμφανίσεις του εκεί, έγιναν η αφορμή να γνωρίσει τον Τάκη Μπουγά και τον Πάνο Φαλάρα.
Το 1996, με την παρότρυνση των Μπουγά και Φαλάρα, κυκλοφορεί η πρώτη του δισκογραφική δουλειά όπου από την πρώτη στιγμή ξεχώρισε το τραγούδι "Ποιος Μπορεί" και του χάρισε άμεση επιτυχία.
Το 1998, κυκλοφορεί η δεύτερη δουλειά με τίτλο "ΠΟΙΟΣ" σε μουσική και στίχους των Γιάννη Καραλή, Πάνου Φαλάρα και Βασίλη Κελαϊδη.
To 1999 κυκλοφορεί ο τρίτος προσωπικός δίσκος με τίτλο "ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ" των Γιάννη Καραλή, Πάνου Φαλάρα και Βασίλη Κελαϊδή ο οποίος με την κυκλοφορία έγινε χρυσός.
Ο Χρίστος Αντωνιάδης έχει συνεργαστεί με τους Χρήστο Νικολόπουλο Άννα Βίσση, Γιάννη Πουλόπουλο, Τόλη Βοσκόπουλο, Άντζελα Δημητρίου, Στέλιος Ρόκκος, Μαντώ, Δημήτρη Κόκκοτα, Διονύσης Σχοινάς κ.α.
Χειμώνας 2001 και ο Χρίστος Αντωνιάδης κυκλοφορεί τη νέα του δισκογραφική δουλειά με τίτλο "Η Πρώτη Αγάπη" που ξεχωρίζει από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας της.
Την περίοδο 2001-2002 εμφανίστηκε στο νυχτερινό κέντρο "Μορφές" με μια ομάδα νέων τραγουδιστών.
ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΧΑΡΗΣ
(Θεσ/νίκη 1950): διαπρεπής σύγχρονος ενορχηστρωτής, πιανίστας και μαέστρος της ελαφράς μουσικής, προερχόμενος από μουσικόφιλη οικογένεια.
Σε ηλικία 9 ετών ξεκίνησε να σπουδάζει πιάνο στο Ωδείο Αθηνών (με τον Γ. Μαρή και τη Λ. Βιτσεντζάτου). Απεφοίτησε το 1970, ενώ εργαζόταν ήδη ως πιανίστας.
Παράλληλα έκανε μαθήματα θεωρητικών με τον Γ. Α. Παπαίωάννου. Το 1974 μετέσχε για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Θεσ/νίκης (ως μαέστρος) παίρνοντας το Α' βραβείο.
Από το 1975 ώς το 1978 είχε συνεχείς συμμετοχές στο ίδιο Φεστιβάλ. Το 1978 διηύθυνε την Ορχ. της γαλλικής Τηλεόρασης στη Γιουροβίζιον.
Έκτοτε εμφανίστηκε στην ίδια Διοργάνωση άλλες 8 φορές. Το 1986 διηύθυνε τις εκτελέσεις του Ελληνικού και του Κυπριακού τραγουδιού.
Το 1991 κατέλαβε την 5η θέση στο Διαγωνισμό της Εουροβίζιον. Έχει ενορχηστρώσει τραγούδια για πολλούς από τους "σούπερ-σταρ" τραγουδιστές της ελαφρολαϊκής μουσικής.
Θα μπορούσαμε άνετα να γράψουμε ότι μερίδιο που ξεπερνάει αρκετά το 50% των ενορχηστρώσεων της ελλ. Δισκογραφίας του ανήκει.
Έχει κερδίσει πάνω από 30 "χρυσούς δίσκους" και αρκετούς "πλατινένιους".
Πηγές
Τάκης Καλογερόπουλος, Λεξικό της Ελληνικής μουσικής, εκδόσεις Γιαλλελή, 2001
Σε ηλικία 9 ετών ξεκίνησε να σπουδάζει πιάνο στο Ωδείο Αθηνών (με τον Γ. Μαρή και τη Λ. Βιτσεντζάτου). Απεφοίτησε το 1970, ενώ εργαζόταν ήδη ως πιανίστας.
Παράλληλα έκανε μαθήματα θεωρητικών με τον Γ. Α. Παπαίωάννου. Το 1974 μετέσχε για πρώτη φορά στο Φεστιβάλ Θεσ/νίκης (ως μαέστρος) παίρνοντας το Α' βραβείο.
Από το 1975 ώς το 1978 είχε συνεχείς συμμετοχές στο ίδιο Φεστιβάλ. Το 1978 διηύθυνε την Ορχ. της γαλλικής Τηλεόρασης στη Γιουροβίζιον.
Έκτοτε εμφανίστηκε στην ίδια Διοργάνωση άλλες 8 φορές. Το 1986 διηύθυνε τις εκτελέσεις του Ελληνικού και του Κυπριακού τραγουδιού.
Το 1991 κατέλαβε την 5η θέση στο Διαγωνισμό της Εουροβίζιον. Έχει ενορχηστρώσει τραγούδια για πολλούς από τους "σούπερ-σταρ" τραγουδιστές της ελαφρολαϊκής μουσικής.
Θα μπορούσαμε άνετα να γράψουμε ότι μερίδιο που ξεπερνάει αρκετά το 50% των ενορχηστρώσεων της ελλ. Δισκογραφίας του ανήκει.
Έχει κερδίσει πάνω από 30 "χρυσούς δίσκους" και αρκετούς "πλατινένιους".
Πηγές
Τάκης Καλογερόπουλος, Λεξικό της Ελληνικής μουσικής, εκδόσεις Γιαλλελή, 2001
ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕΜΒΑΖΩ
Μουσικό σύνολο
ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕΜΒΑΖΩ
Μικρό βιογραφικό
'' ...Να μπορούσα να σας τραβήξω με τη φλογέρα μου ....''
συλλογίζονταν ο Γιώργος Φιλιππάκης, παίζοντας τις πρώτες αυλωδίες του...
Αρχές δεκαετίας του ΄70, γειτονιά της αγίας Φωτεινής, στη Ν. Σμύρνη.
Γύρω του μαζεύτηκε σιγά - σιγά μια μεγάλη συντροφιά, που στοιχήθηκε στην αρχή,
μα και ταίριαξε στη συνέχεια τις δικές της φωνές στους σκοπούς του.
Ακολούθησε μια ελεύθερη αναζήτηση, από τους πιο πολλούς, στο χώρο της
έκφρασης [ μουσική, ζωγραφική, ποίηση, χορός, πηλός, φωτογραφία, θέατρο...]
άνοιγαν και έκλειναν κοινόβια σα χώροι συνάντησης, περισυλλογής, μελέτης,
και μ΄αυτά έφτασαν να δημιουργηθούν , εκτός όλων των άλλων, δύο μουσικά σύνολα :
ΦΑΤΜΕ, ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕΜΒΑΖΩ
Το μουσικό σύνολο Χάνομαι Γιατί Ρεμβάζω στην αρχή το συνθέτουν οι Γιώργος Φιλιππάκης
φλάουτο, Γιάννης Κερκύρας κόρνο, Αργύρης Αμίτσης μαντολίνο, κρουστά,
Μιχάλης Μουστάκης ακορντεόν, Barbara Sauter βιολί, Χάρης Καβαλλιεράτος κιθάρα.
Κυκλοφορούν οι πρώτες τους ηχογραφήσεις το ΄82.
Γνωριμία και συνεργασία με τον τραγουδοποιό Βασίλη Νικολαίδη,
τον κοντρα μπασίστα Βασίλη Παπαβασιλείου.
Στην αρχαική και νεότερη, σύγχρονη ποίηση, βασίζουν ένα μεγάλο μέρος της μουσικής τους.
Ο Μάνος Χατζιδάκις τους προσκαλεί στο Σείριο. Συλλέγουν, ηχογραφούν και παρουσιάζουν
μαζί του ένα μεγάλο κομμάτι της εργασίας τους.
Γράφουν μουσική για θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση, για παιδικό μπαλέτο,
για κινούμενα σχέδια... [ βλ. αναλυτικά στο Μερολόγιο Χ.Γ.Ρ. ]
Μιχάλης Σιγανίδης κόντρα μπάσο, Θόδωρος Κοτεπάνος πιάνο, Χρίστος Τσιαμούλης ούτι, νέι,
Γιάννης Βαch Σπυρόπουλος πιάνο, Ανδρέας Τσεκούρας ακορντεόν, Κώστας Θωμαίδης
κρουστά, Δημήτρης Παπαδημητρίου ακορντεόν, Κώστας Καραγιάννης ακορντεόν, σαξόφωνο,
Μάρκελλος Χρυσικόπουλος τσέμπαλο, πλουμίζουν τον ήχο τους σε παραστάσεις,
σε ηχογραφήσεις.
Συναυλίες στην Ελλάδα , το εξωτερικό..
Σήμερα ο Γιώργος Φιλιππάκης, η Βarbara Sauter, o Xάρης Καβαλλιεράτος καταγράφουν
και παρουσιάζουν το υλικό τους με τη βοήθεια παλαιών και νέων συνεργατών,
ενώ τις ερμηνείες των τραγουδιών αναλαμβάνουν η Θεοδώρα Μπάκα, ο Σπύρος Σακκάς.
ΠΗΓΗ.http://remvazo.com
ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕΜΒΑΖΩ
Μικρό βιογραφικό
'' ...Να μπορούσα να σας τραβήξω με τη φλογέρα μου ....''
συλλογίζονταν ο Γιώργος Φιλιππάκης, παίζοντας τις πρώτες αυλωδίες του...
Αρχές δεκαετίας του ΄70, γειτονιά της αγίας Φωτεινής, στη Ν. Σμύρνη.
Γύρω του μαζεύτηκε σιγά - σιγά μια μεγάλη συντροφιά, που στοιχήθηκε στην αρχή,
μα και ταίριαξε στη συνέχεια τις δικές της φωνές στους σκοπούς του.
Ακολούθησε μια ελεύθερη αναζήτηση, από τους πιο πολλούς, στο χώρο της
έκφρασης [ μουσική, ζωγραφική, ποίηση, χορός, πηλός, φωτογραφία, θέατρο...]
άνοιγαν και έκλειναν κοινόβια σα χώροι συνάντησης, περισυλλογής, μελέτης,
και μ΄αυτά έφτασαν να δημιουργηθούν , εκτός όλων των άλλων, δύο μουσικά σύνολα :
ΦΑΤΜΕ, ΧΑΝΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΡΕΜΒΑΖΩ
Το μουσικό σύνολο Χάνομαι Γιατί Ρεμβάζω στην αρχή το συνθέτουν οι Γιώργος Φιλιππάκης
φλάουτο, Γιάννης Κερκύρας κόρνο, Αργύρης Αμίτσης μαντολίνο, κρουστά,
Μιχάλης Μουστάκης ακορντεόν, Barbara Sauter βιολί, Χάρης Καβαλλιεράτος κιθάρα.
Κυκλοφορούν οι πρώτες τους ηχογραφήσεις το ΄82.
Γνωριμία και συνεργασία με τον τραγουδοποιό Βασίλη Νικολαίδη,
τον κοντρα μπασίστα Βασίλη Παπαβασιλείου.
Στην αρχαική και νεότερη, σύγχρονη ποίηση, βασίζουν ένα μεγάλο μέρος της μουσικής τους.
Ο Μάνος Χατζιδάκις τους προσκαλεί στο Σείριο. Συλλέγουν, ηχογραφούν και παρουσιάζουν
μαζί του ένα μεγάλο κομμάτι της εργασίας τους.
Γράφουν μουσική για θέατρο, κινηματογράφο, τηλεόραση, για παιδικό μπαλέτο,
για κινούμενα σχέδια... [ βλ. αναλυτικά στο Μερολόγιο Χ.Γ.Ρ. ]
Μιχάλης Σιγανίδης κόντρα μπάσο, Θόδωρος Κοτεπάνος πιάνο, Χρίστος Τσιαμούλης ούτι, νέι,
Γιάννης Βαch Σπυρόπουλος πιάνο, Ανδρέας Τσεκούρας ακορντεόν, Κώστας Θωμαίδης
κρουστά, Δημήτρης Παπαδημητρίου ακορντεόν, Κώστας Καραγιάννης ακορντεόν, σαξόφωνο,
Μάρκελλος Χρυσικόπουλος τσέμπαλο, πλουμίζουν τον ήχο τους σε παραστάσεις,
σε ηχογραφήσεις.
Συναυλίες στην Ελλάδα , το εξωτερικό..
Σήμερα ο Γιώργος Φιλιππάκης, η Βarbara Sauter, o Xάρης Καβαλλιεράτος καταγράφουν
και παρουσιάζουν το υλικό τους με τη βοήθεια παλαιών και νέων συνεργατών,
ενώ τις ερμηνείες των τραγουδιών αναλαμβάνουν η Θεοδώρα Μπάκα, ο Σπύρος Σακκάς.
ΠΗΓΗ.http://remvazo.com
ΨΥΧΟΓΙΟΣ ΚΩΣΤΑΣ
Σύγχρονος πολυγραφότατος τραγουδοποιός (και στιχουργός) της λαϊκής μουσικής, με 30ετή δισκογραφική παρουσία από το 1973 (ως στιχουργός, από το 1970: στον δίσκο «Κάθε ηλιοβασίλεμα» του [[Μαγνήσαλης_Δημήτρης|Γ. Μαγνήσαλη]]).
Έγραψε, μεταξύ άλλων, μεγάλες επιτυχίες του Γ. Φλωρινιώτη και του Κ. Καφάση (βλ. [[τραγουδιού_ελαφρού,_πρόσωπα|τραγουδιού_ελαφρού,_πρόσωπα|
Στους LP δίσκους του: «Ιστορία μου» (1973, στιχουργός στον δίσκο του [[Μαγνήσαλης_Δημήτρης|Γ. Μαγνήσαλη]],[[Σακελλαρίου-Τσάχερ_Ίλζε|με τη Ρ. Σακελλαρίου]]), «Τελεία και παύλα» (1974, με την Π. Πάνου), «Γέλα κυρία μου» (1975, με Καφάση), «Κατάλαβέ με» (1976, με Καφάση), «Πορτραίτα» (1976, στιχουργός στον δίσκο του Μαγνήσαλη), «Μ. Λίντα ’76» (1976, «εξ ημισείας» με Ν. Πετρίδη), «Σκέπτομαι εσένα» (1977, με Καφάση), «Τώρα θέλω, τώρα» (1978,με Φλωρινιώτη), «Τά ’παμε, τα μιλήσαμε» (1978, με την Αν. Βασιλείου), «Ψηλά τα χέρια» (1979, με τον Άκη Φιλίππου, του οποίου κυκλοφορούν άλλοι 2 δίσκοι: «Χαλάλι σου, χαλάλι»-1982 και «Αυτός ο έρωτας»-1986), «Γιορτή αγάπης» (1979,με Φλωρινιώτη), «Είμαι ο κάποιος τίποτας» (1979), «Σε θέλω, σ’ αγαπώ» (1980, με τον Περικλή Λουμάκο), «16 Επιτυχίες» (1983), «Αποκλειστικά σε θέλω» (1984,με Φλωρινιώτη), «Φιλιά πολλά» (1986), «Γυναίκες δυνατές» (1986, με τον Νίκο Αγάθο), «Τραγουδώντας τις Εποχές, 6» (1992, με Καφάση), κ.λπ. Στα τραγούδια του: «Γέλα κυρία μου», «Περίπτωσή μου», «Και τώρα τί γίνεται», «Κατάλαβέ με», «Έπαθα την πλάκα μου», «Ψυχή μου, καρδιά μου», «Δεν μπορεί, είναι αδύνατον» (όλα, με τον Κ. Καφάση), «Ήρθες πάλι», «Αυτή τη νύχτα» (με τη Μ. Λίντα), κ.λπ.
Πηγές
Τάκης Καλογερόπουλος, Λεξικό της Ελληνικής μουσικής, εκδόσεις Γιαλλελή, 2001
Έγραψε, μεταξύ άλλων, μεγάλες επιτυχίες του Γ. Φλωρινιώτη και του Κ. Καφάση (βλ. [[τραγουδιού_ελαφρού,_πρόσωπα|τραγουδιού_ελαφρού,_πρόσωπα|
Στους LP δίσκους του: «Ιστορία μου» (1973, στιχουργός στον δίσκο του [[Μαγνήσαλης_Δημήτρης|Γ. Μαγνήσαλη]],[[Σακελλαρίου-Τσάχερ_Ίλζε|με τη Ρ. Σακελλαρίου]]), «Τελεία και παύλα» (1974, με την Π. Πάνου), «Γέλα κυρία μου» (1975, με Καφάση), «Κατάλαβέ με» (1976, με Καφάση), «Πορτραίτα» (1976, στιχουργός στον δίσκο του Μαγνήσαλη), «Μ. Λίντα ’76» (1976, «εξ ημισείας» με Ν. Πετρίδη), «Σκέπτομαι εσένα» (1977, με Καφάση), «Τώρα θέλω, τώρα» (1978,με Φλωρινιώτη), «Τά ’παμε, τα μιλήσαμε» (1978, με την Αν. Βασιλείου), «Ψηλά τα χέρια» (1979, με τον Άκη Φιλίππου, του οποίου κυκλοφορούν άλλοι 2 δίσκοι: «Χαλάλι σου, χαλάλι»-1982 και «Αυτός ο έρωτας»-1986), «Γιορτή αγάπης» (1979,με Φλωρινιώτη), «Είμαι ο κάποιος τίποτας» (1979), «Σε θέλω, σ’ αγαπώ» (1980, με τον Περικλή Λουμάκο), «16 Επιτυχίες» (1983), «Αποκλειστικά σε θέλω» (1984,με Φλωρινιώτη), «Φιλιά πολλά» (1986), «Γυναίκες δυνατές» (1986, με τον Νίκο Αγάθο), «Τραγουδώντας τις Εποχές, 6» (1992, με Καφάση), κ.λπ. Στα τραγούδια του: «Γέλα κυρία μου», «Περίπτωσή μου», «Και τώρα τί γίνεται», «Κατάλαβέ με», «Έπαθα την πλάκα μου», «Ψυχή μου, καρδιά μου», «Δεν μπορεί, είναι αδύνατον» (όλα, με τον Κ. Καφάση), «Ήρθες πάλι», «Αυτή τη νύχτα» (με τη Μ. Λίντα), κ.λπ.
Πηγές
Τάκης Καλογερόπουλος, Λεξικό της Ελληνικής μουσικής, εκδόσεις Γιαλλελή, 2001
ΒΑΛΑΒΑΝΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Ο Χρήστος Βαλαβανίδης γεννήθηκε το 1944 και αποφοίτησε από τη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου το 1973. Συνεργάστηκε με πολλούς ιδιωτικούς θιάσους καθώς και με τις δύο κρατικές σκηνές, Αθήνας και Θεσσαλονίκης.
Υπηρέτησε όλα σχεδόν τα είδη της τέχνης του ηθοποιού: Αρχαίο δράμα, Αττική κωμωδία, Κωμειδύλλιο, Οπερέτα, σύγχρονο θέατρο, μουσικό θέατρο, Παντομίμα και Επιθεώρηση.
Μεταξύ άλλων έχει παίξει στις παραστάσεις: «Μορμόλης» και «Παπουτσωμένος Γάτος» (Παιδική Σκηνή Ξένιας Καλογεροπούλου), «Το Ημέρωμα της Στρίγγλας» (σκην. Σ. Ντουφεξής), «Τα οράματα της Σιμόν Μασάρ» (Εθνικό Θέατρο – σκην Σ. Ντουφεξής), «Άλκηστη – Κύκλωπας» (Εθνικό Θέατρο – σκην. Σπ. Ευαγγελάτος) «Κατζούρμπος» και «Η Τύχη της Μαρούλας», (Ημικρατικό Θέατρο Κρήτης – σκην. Κ. Μιχαηλίδης), «Η τρελλή του Σαγιώ» (Κ.Θ.Β.Ε - σκην. Α. Βουτσινάς), «Κύκλωπας - Εκάβη» (Κ.Θ.Β.Ε. σκην. Γ. Ρήγας). «Αντώνιος και Κλεοπάτρα», (Ηρώδειο - σκην. Μ. Κακογιάννης) «Ντόλλυ» (θίασος Ελλης Λαμπέτη – σκην. Μ. Βολανάκης) Στην συνεργασία του με το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, έπαιξε το Στέλιο στην "Αυλή των Θαυμάτων" του Ιάκωβου Καμπανέλλη (σκην. Γ. Μιχαηλίδης).
Έπαιξε στις «Φυλλωσιές» του Λαρς Νορέν, στην «Αντίστροφη Ψυχολογία», του Τσάρλς Λάντλαμ, στους «Σιδεράδες» του Μίλος Νίκολιτς (σκην. Κ. Αρβανιτάκης) και στην «Άτακτη Τάξη» (παντομιμικό έργο σε συνεργασία [κείμενο και σκηνοθεσία] με την Ασπασία Κράλλη. Στα πλαίσια των εκδηλώσεων Πολιτιστική Ολυμπιάδα - Θεατρικοί Μονόλογοι 2004, ερμήνευσε το μονόλογο του Γιοπ Άντμιραλ «Εγώ, η μάνα μου» (σκην. Α. Κράλλη)
Έπαιξε το ρόλο του Άλφρεντ Χίτσκοκ στο έργο «Χίτσκοκ Μπλοντ» (θ. Μουσούρη σκην. Α. Καλογρίδης) και τον Αρχηγό της συμμορίας στο θεατροποιημένο «Ντόγκβιλ» του Λαρς φον Τρίαρ (Εθνικό Θέατρο σκην. Α. Καλογρίδης). Συμμετέχοντας στην παράσταση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρούμελης «Δωδέκατη Νύχτα» του Σαίξπηρ, έπαιξε το ρόλο του Σερ Τόμπυ (σκην. Ν. Χαραλάμπους). Στο «Τάνγκο» του Μρόζεκ (σκην. Σπύρος Ευαγγελάτος) έπαιξε το ρόλο του Στόμιλ.
Το καλοκαίρι του 2006 έπαιξε στο Ηρώδειο για το Φεστιβάλ Αθηνών στους «Σφήκες» του Αριστοφάνη, το ρόλο του Βδελυκλέωνα (σκην. Σ. Ευαγγελάτος).Το χειμώνα 2006-2007 συμμετείχε στο μιούζικαλ «Το μαγαζάκι του τρόμου» στο ρόλο του Μούσνικ.
Σκηνοθέτησε τον «Παπουτσωμένο Γάτο» στο ΚΘΒΕ (γράφοντας και τους στίχους των τραγουδιών της παράστασης), καθώς και την «Αντίστροφη Ψυχολογία» του Λάντλαμ.
Έχει κάνει τη μουσική επιμέλεια στα έργα: «Λίστα Γάμου», «Σιδεράδες», «Ο Έρωτας Δαγκώνει» και την ηχητική επένδυση στην παράσταση «Αναζητώντας τον Οιδίποδα».
Συνεργάστηκε συχνά με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση , παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε πολλά σήριαλ και άλλες εκπομπές μεγάλης θεαματικότητας. («Το Μινόρε της Αυγής», «Αυθαίρετοι», «Σιγά η Πατρίδα κοιμάται», «Οι άνδρες δεν υπάρχουν πια», «Λίστα Γάμου» κ.ά.).
Έπαιξε στις ταινίες: «Λούφα και Παραλλαγή» του Νίκου Περράκη, «Η φωτογραφία» του Νίκου Παπατάκη, Πάμπτωχοι Α.Ε. σκην. Α. Κόκκινος), «Το κλάμα βγήκε απ' τον Παράδεισο» των Ρέππα - Παπαθανασίου. Βραβεύτηκε με το βραβείο Α' ανδρικού ρόλου στο φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, για την ερμηνεία του στην ταινία του Νίκου Νικολαΐδη «Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα».
Συμμετείχε σε ξένες παραγωγές ταινιών, όπως: «The First Olympics» (σκην. Alvin Rakoff), «My Family and other animals» (σκην. Peter Barber-Fleming) «ΟΡΑ» (σκην. Udayan Prassad).
Το 1996, μαζί με τη γυναίκα του, Ασπασία Κράλλη, δημιούργησαν το «Από Μηχανής Θέατρο» μετατρέποντας ένα παλιό εργοστάσιο σ’ ένα σύγχρονο, καλαίσθητο και λειτουργικό θεατρικό χώρο.
Ο Χρήστος Βαλαβανίδης είναι λογοτέχνης - ηθοποιός, καθώς έχουν τυπωθεί ως τώρα τρεις ποιητικές συλλογές του. Η τρίτη και τελευταία ποιητική συλλογή του (εκδόσεις Καστανιώτη), περιλαμβάνει τα ανέκδοτα ποιήματα μιας δεκαετίας περίπου, καθώς και ένα αναδρομικό ανθολόγιο από προηγούμενες συλλογές και δημοσιεύσεις με ποιήματα που ο ποιητής θεωρεί ότι άντεξαν στο χρόνο.
Ποιήματά του υπάρχουν τυπωμένα σε διάφορες ελληνικές και ξένες ανθολογίες.
Συνεργάστηκε με πολλά λογοτεχνικά περιοδικά κι έχει συμμετάσχει κατά το ήμισυ στη συγγραφή δύο τηλεοπτικών σειρών που παίχτηκαν στην ιδιωτική τηλεόραση («Πλάκας Μέλαθρον», και «Οι Αθώοι της Πτέρυγας 5»).
Υπηρέτησε όλα σχεδόν τα είδη της τέχνης του ηθοποιού: Αρχαίο δράμα, Αττική κωμωδία, Κωμειδύλλιο, Οπερέτα, σύγχρονο θέατρο, μουσικό θέατρο, Παντομίμα και Επιθεώρηση.
Μεταξύ άλλων έχει παίξει στις παραστάσεις: «Μορμόλης» και «Παπουτσωμένος Γάτος» (Παιδική Σκηνή Ξένιας Καλογεροπούλου), «Το Ημέρωμα της Στρίγγλας» (σκην. Σ. Ντουφεξής), «Τα οράματα της Σιμόν Μασάρ» (Εθνικό Θέατρο – σκην Σ. Ντουφεξής), «Άλκηστη – Κύκλωπας» (Εθνικό Θέατρο – σκην. Σπ. Ευαγγελάτος) «Κατζούρμπος» και «Η Τύχη της Μαρούλας», (Ημικρατικό Θέατρο Κρήτης – σκην. Κ. Μιχαηλίδης), «Η τρελλή του Σαγιώ» (Κ.Θ.Β.Ε - σκην. Α. Βουτσινάς), «Κύκλωπας - Εκάβη» (Κ.Θ.Β.Ε. σκην. Γ. Ρήγας). «Αντώνιος και Κλεοπάτρα», (Ηρώδειο - σκην. Μ. Κακογιάννης) «Ντόλλυ» (θίασος Ελλης Λαμπέτη – σκην. Μ. Βολανάκης) Στην συνεργασία του με το ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου, έπαιξε το Στέλιο στην "Αυλή των Θαυμάτων" του Ιάκωβου Καμπανέλλη (σκην. Γ. Μιχαηλίδης).
Έπαιξε στις «Φυλλωσιές» του Λαρς Νορέν, στην «Αντίστροφη Ψυχολογία», του Τσάρλς Λάντλαμ, στους «Σιδεράδες» του Μίλος Νίκολιτς (σκην. Κ. Αρβανιτάκης) και στην «Άτακτη Τάξη» (παντομιμικό έργο σε συνεργασία [κείμενο και σκηνοθεσία] με την Ασπασία Κράλλη. Στα πλαίσια των εκδηλώσεων Πολιτιστική Ολυμπιάδα - Θεατρικοί Μονόλογοι 2004, ερμήνευσε το μονόλογο του Γιοπ Άντμιραλ «Εγώ, η μάνα μου» (σκην. Α. Κράλλη)
Έπαιξε το ρόλο του Άλφρεντ Χίτσκοκ στο έργο «Χίτσκοκ Μπλοντ» (θ. Μουσούρη σκην. Α. Καλογρίδης) και τον Αρχηγό της συμμορίας στο θεατροποιημένο «Ντόγκβιλ» του Λαρς φον Τρίαρ (Εθνικό Θέατρο σκην. Α. Καλογρίδης). Συμμετέχοντας στην παράσταση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Ρούμελης «Δωδέκατη Νύχτα» του Σαίξπηρ, έπαιξε το ρόλο του Σερ Τόμπυ (σκην. Ν. Χαραλάμπους). Στο «Τάνγκο» του Μρόζεκ (σκην. Σπύρος Ευαγγελάτος) έπαιξε το ρόλο του Στόμιλ.
Το καλοκαίρι του 2006 έπαιξε στο Ηρώδειο για το Φεστιβάλ Αθηνών στους «Σφήκες» του Αριστοφάνη, το ρόλο του Βδελυκλέωνα (σκην. Σ. Ευαγγελάτος).Το χειμώνα 2006-2007 συμμετείχε στο μιούζικαλ «Το μαγαζάκι του τρόμου» στο ρόλο του Μούσνικ.
Σκηνοθέτησε τον «Παπουτσωμένο Γάτο» στο ΚΘΒΕ (γράφοντας και τους στίχους των τραγουδιών της παράστασης), καθώς και την «Αντίστροφη Ψυχολογία» του Λάντλαμ.
Έχει κάνει τη μουσική επιμέλεια στα έργα: «Λίστα Γάμου», «Σιδεράδες», «Ο Έρωτας Δαγκώνει» και την ηχητική επένδυση στην παράσταση «Αναζητώντας τον Οιδίποδα».
Συνεργάστηκε συχνά με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση , παίζοντας πρωταγωνιστικό ρόλο σε πολλά σήριαλ και άλλες εκπομπές μεγάλης θεαματικότητας. («Το Μινόρε της Αυγής», «Αυθαίρετοι», «Σιγά η Πατρίδα κοιμάται», «Οι άνδρες δεν υπάρχουν πια», «Λίστα Γάμου» κ.ά.).
Έπαιξε στις ταινίες: «Λούφα και Παραλλαγή» του Νίκου Περράκη, «Η φωτογραφία» του Νίκου Παπατάκη, Πάμπτωχοι Α.Ε. σκην. Α. Κόκκινος), «Το κλάμα βγήκε απ' τον Παράδεισο» των Ρέππα - Παπαθανασίου. Βραβεύτηκε με το βραβείο Α' ανδρικού ρόλου στο φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης, για την ερμηνεία του στην ταινία του Νίκου Νικολαΐδη «Τα κουρέλια τραγουδάνε ακόμα».
Συμμετείχε σε ξένες παραγωγές ταινιών, όπως: «The First Olympics» (σκην. Alvin Rakoff), «My Family and other animals» (σκην. Peter Barber-Fleming) «ΟΡΑ» (σκην. Udayan Prassad).
Το 1996, μαζί με τη γυναίκα του, Ασπασία Κράλλη, δημιούργησαν το «Από Μηχανής Θέατρο» μετατρέποντας ένα παλιό εργοστάσιο σ’ ένα σύγχρονο, καλαίσθητο και λειτουργικό θεατρικό χώρο.
Ο Χρήστος Βαλαβανίδης είναι λογοτέχνης - ηθοποιός, καθώς έχουν τυπωθεί ως τώρα τρεις ποιητικές συλλογές του. Η τρίτη και τελευταία ποιητική συλλογή του (εκδόσεις Καστανιώτη), περιλαμβάνει τα ανέκδοτα ποιήματα μιας δεκαετίας περίπου, καθώς και ένα αναδρομικό ανθολόγιο από προηγούμενες συλλογές και δημοσιεύσεις με ποιήματα που ο ποιητής θεωρεί ότι άντεξαν στο χρόνο.
Ποιήματά του υπάρχουν τυπωμένα σε διάφορες ελληνικές και ξένες ανθολογίες.
Συνεργάστηκε με πολλά λογοτεχνικά περιοδικά κι έχει συμμετάσχει κατά το ήμισυ στη συγγραφή δύο τηλεοπτικών σειρών που παίχτηκαν στην ιδιωτική τηλεόραση («Πλάκας Μέλαθρον», και «Οι Αθώοι της Πτέρυγας 5»).
ΑΛΕΞΙΑ
Γεννήθηκε στην Αμμόχωστο στις 5 Φεβρουαρίου του 1964. Μετά το πραξικόπημα στις 15 Ιουλίου 1974 και την Τουρκική εισβολή στις 20 Ιουλίου 1974, ζούσε με την οικογένειά της στη Λάρνακα.
Μετά την Eurovision του 1981 στην οποία συμμετείχε, πήγε για μουσικές σπουδές στη Βοστώνη.Ήταν μέλος της χορωδίας του πανεπιστημίου ως την αποφοίτηση της το 1985.
Σαν δευτεροετής, συμμετείχε σ'ένα δίσκο της CBS, με το τραγούδι ''I am Siam'', σε Μουσική Brian Rothschild.
Σαν τελειόφοιτη, συνεργάστηκε σε δύο σημαντικές συναυλίες, με τον Chick Corea και την Gayle Moran.
Μετά την αποφοίτηση της το 1985 παρέμεινε για λίγο ακόμα στη Βοστώνη και μετά μετέβηκε στη Νέα Υόρκη όπου και έζησε για δύο χρόνια.
Ήταν μέλος σε τέσσερα σχήματα, jazz κουαρτέτα και fusion ορχήστρα.
Το 1987 επέστρεψε στην Κύπρο για να συμμετάσχει στην Eurovision με το τραγούδι ''Άσπρο- Μαύρο'', σε Μουσική Άντρου και Μαρίας Παπαπαύλου. Το τραγούδι έγινε πλατινένιο και έγινε η αιτία να αρχίσει να ζει και να δουλεύει στην Ελλάδα.
Ο πρώτος της δίσκος, έγινε αμέσως μετά την Eurovision, με τη δισκογραφική εταιρεία Polygram, σε μουσική Κώστα Χαριτοδιπλωμένου και στίχους Γιώργου Μίτσιγγα.
Δισκογραφικά έχει συνεργαστεί με :
-Μίμη Πλέσσα, Λουκίλλα Καρρέρ
-Σπύρο Πάζιο - Κώστα Τουρνά
-Γιώργο Χατζηνάσιο
-Κώστα Καπνίση - Μάκη Δελαπόρτα, Ρένα Βλαχοπούλου, Ζωή Κουρούκλη, Βλάσση Μπονάτσο, Milva
-Χρήστο Φιλίππου, Αντρέα Παράσχο, Κώστα Φασολά, Μάριο Μελετίου, Κλαίρη Αγγελίδου
-Σταμάτη Κραουνάκη
-Chick Corea, Gayle Moran, John Patitucci, Gary Novak, Antoni Donchev, Peter Massink, Χρήστο Χριστοφή, Fergus Currie
-Mίκη Θεοδωρακη
-Αndreas Vollenweider, Κώστα Κακογιάννη, Αριστείδη Μυταρά
Το 2000, μη έχοντας οποιαδήποτε δέσμευση, αποφάσισε να ανακαλύψει πως θέλει να ζει και να υπάρχει μουσικά.
Συνθέτει μουσική, γράφει στίχους αλλά και πεζά. Έζησε στη Θεσσαλονίκη για τέσσερα (4) χρόνια ενώ σήμερα ζει στην Αθήνα.
Τον Δεκεμβριο 2010 κυκλοφορησε ο δίσκος της, Re-Be, ένα τριπλό cd, σε δική της μουσική και στίχους.
Μετά την Eurovision του 1981 στην οποία συμμετείχε, πήγε για μουσικές σπουδές στη Βοστώνη.Ήταν μέλος της χορωδίας του πανεπιστημίου ως την αποφοίτηση της το 1985.
Σαν δευτεροετής, συμμετείχε σ'ένα δίσκο της CBS, με το τραγούδι ''I am Siam'', σε Μουσική Brian Rothschild.
Σαν τελειόφοιτη, συνεργάστηκε σε δύο σημαντικές συναυλίες, με τον Chick Corea και την Gayle Moran.
Μετά την αποφοίτηση της το 1985 παρέμεινε για λίγο ακόμα στη Βοστώνη και μετά μετέβηκε στη Νέα Υόρκη όπου και έζησε για δύο χρόνια.
Ήταν μέλος σε τέσσερα σχήματα, jazz κουαρτέτα και fusion ορχήστρα.
Το 1987 επέστρεψε στην Κύπρο για να συμμετάσχει στην Eurovision με το τραγούδι ''Άσπρο- Μαύρο'', σε Μουσική Άντρου και Μαρίας Παπαπαύλου. Το τραγούδι έγινε πλατινένιο και έγινε η αιτία να αρχίσει να ζει και να δουλεύει στην Ελλάδα.
Ο πρώτος της δίσκος, έγινε αμέσως μετά την Eurovision, με τη δισκογραφική εταιρεία Polygram, σε μουσική Κώστα Χαριτοδιπλωμένου και στίχους Γιώργου Μίτσιγγα.
Δισκογραφικά έχει συνεργαστεί με :
-Μίμη Πλέσσα, Λουκίλλα Καρρέρ
-Σπύρο Πάζιο - Κώστα Τουρνά
-Γιώργο Χατζηνάσιο
-Κώστα Καπνίση - Μάκη Δελαπόρτα, Ρένα Βλαχοπούλου, Ζωή Κουρούκλη, Βλάσση Μπονάτσο, Milva
-Χρήστο Φιλίππου, Αντρέα Παράσχο, Κώστα Φασολά, Μάριο Μελετίου, Κλαίρη Αγγελίδου
-Σταμάτη Κραουνάκη
-Chick Corea, Gayle Moran, John Patitucci, Gary Novak, Antoni Donchev, Peter Massink, Χρήστο Χριστοφή, Fergus Currie
-Mίκη Θεοδωρακη
-Αndreas Vollenweider, Κώστα Κακογιάννη, Αριστείδη Μυταρά
Το 2000, μη έχοντας οποιαδήποτε δέσμευση, αποφάσισε να ανακαλύψει πως θέλει να ζει και να υπάρχει μουσικά.
Συνθέτει μουσική, γράφει στίχους αλλά και πεζά. Έζησε στη Θεσσαλονίκη για τέσσερα (4) χρόνια ενώ σήμερα ζει στην Αθήνα.
Τον Δεκεμβριο 2010 κυκλοφορησε ο δίσκος της, Re-Be, ένα τριπλό cd, σε δική της μουσική και στίχους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)